قیمت ورق مبارکه ،قیمت ورق اصفهان

قیمت ورق مبارکه ،قیمت ورق اصفهان
تاریخ آخرین بروزرسانی : 9 ماه پیش
نام نوع سایز محل بارگیری تولید کننده قیمت عملیات بیشتر
قیمت ورق ۶ میل مبارکه قیمت ورق سیاه,(قیمت ورق آهن) 6 تهران و شهرستان مبارکه 30,100 تومان
قیمت ورق ۴ میل مبارکه قیمت ورق سیاه,(قیمت ورق آهن) 4 تهران و شهرستان مبارکه 30,750 تومان
قیمت ورق ۲ میل مبارکه قیمت ورق سیاه,(قیمت ورق آهن) 2 تهران و شهرستان مبارکه 32,500 تومان
قیمت ورق ۱.۵ میل مبارکه قیمت ورق سیاه,(قیمت ورق آهن) 1.5 تهران و شهرستان مبارکه 43,000 تومان
قیمت ورق ۱ میل مبارکه قیمت ورق سیاه,(قیمت ورق آهن) 1 تهران و شهرستان مبارکه 37,800 تومان
قیمت ورق ۸ میل مبارکه قیمت ورق سیاه,(قیمت ورق آهن) 6*1.5 کارخانه فولاد مبارکه 41,300 تومان
قیمت ورق ۱۰ میل مبارکه قیمت ورق سیاه,(قیمت ورق آهن) 6*1.5 کارخانه فولاد مبارکه 40,000 تومان
قیمت ورق ۱۲ میل مبارکه قیمت ورق سیاه,(قیمت ورق آهن) 6*1.5 کارخانه فولاد مبارکه 31,700 تومان

قیمت ورق سیاه آهن فولاد مبارکه اصفهان

ورق سیاه یا ورق آهن یکی از پر مصرف ترین آهن آلات می‌باشد که مصارفی زیادی از جمله تولید لوازم خانگی ، ماشین آلات ، خودرو سازی ، صنعتی و غیر صنعتی ، تولید تیرچه بلوک ، میلگرد ، تولید قوطی ، نبشی و غیره کاربرد دارد.

ورق اصفهان

شرکت فولاد مبارکه اصفهان ، یکی از بزرگ ترین و معروف ترین تولید کنندگان مقاطع فلزی در ایران است که با تکیه به تجربه زیاد خود توانسته سهم عمده ای از بازار آهن آلات ایران از جمله ، ورق آهن را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است که کلیه تولیدات کارخانه ورق اصفهان (فولاد مبارکه) برای مصرف خاصی تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فولاد مبارکه اصفهان تولید کننده انواع ورق های سیاه در سایزها و اندازه های مختلف یکی بهترین برند های تولید این محصول می‌باشد که توانسته بخش اعظمی از بازار ورق سیاه ایران را در دست خود داشته باشد.

ورق اصفهان

ورق اصفهان

قیمت ورق اصفهان

همانطور که گفته شد مشتریان گرامی می‌توانند ورق سیاه اصفهان را با بکار بردن کلمه قیمت ورق اصفهان با تلفن و یا اینکه با سرچ کردن این کلمه در گوگل و باز کردن صفحه قیمت ورق اصفهان سایت فولاد نوین آرکا می‌توانید از قیمت روز این محصول مطلع شوید.

ورق مبارکه

ورق سیاه مبارکه با نام های مستعار دیگر از جمله ، ورق اصفهان ، ورق مبارکه و ورق مبارکه اصفهان در بازار شهرت دارد که مشتریان گرامی هنگام خرید این محصول می‌توانند با نام های قیمت ورق اصفهان ، یا قیمت ورق مبارکه این محصول را از کارشناسان ما درخواست نمایند.

قیمت ورق مبارکه

مشتریان گرامی که قصد خرید و یا قصد اخذ قیمت ورق مبارکه را دارند می‌توانند از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان بخش فروش ورق سیاه در تماس باشید و شما را راهنمایی نمایند.

در غیر اینصورت با سرچ کردن کلمه قیمت ورق مبارکه و با پیدا کردن سایت فولاد نوین آرکا و صفحه قیمت ورق مبارکه و با وارد شدن به صفحه و مشاهده جدول قیمت ورق سیاه می‌توانید از قیمت روز این محصول و سایزهای مختلف مطلع شوید.

ورق مبارکه

ورق مبارکه

ورق سیاه اصفهان (فولاد مبارکه)

دلیل نامگذاری و نامیدن ورق آهن به ورق سیاه  این است که هنگام تولید ورق سیاه ، اجزای تشکیل دهنده آن در دمای بالا پخته می‌شود و به رنگ مات و سیاه تبدیل می‌شود.

تولید این ورق سیاه ها به صورت رول های در هم پیچیده تولید می‌شود ، که گاهی اوقات در سایزها و اندازه های مختلف به صورت شیت تولید می‌شود که معمولا در چند سایز مختلف تولید می‌شود ، که منظور از سایز ، طول و عرض آن است.

هر چه ضخامت ورق‌ سیاه ها افزایش یابد، خاصیت انعطاف‌پذیری و شکل‌پذیری آنها کاهش می‌یابد. معمولاً از ورق‌ها به تنهایی استفاده نمی‌شود و این محصولات به عنوان بخشی از مواد تشکیل‌دهنده پروفیل‌ها و قطعات فولادی دیگر از جمله تیرآهن‌ها و گاردریل و در صنایعی از جمله کشتی‌سازی، ساخت تجهیزات بزرگ و … به کار می‌روند.

هرچقدر ضخامت این ورق

استاندارد ورق اصفهان

تولید ورق سیاه اصفهان تحت استاندارد BS EN 10025 می‌باشد . دو گرید پر مصرف  که در ساخت ورق سیاه اصفهان مورد استفاده قرار می‌گیرند ST37 و ST52 هستند. همچنین گریدهای دیگری از جمله ST44، ST33، ST24 و ST22 نیز هستند که در ساخت ورق سیاه استفاده می‌شوند که کاربرد آنها از دو مورد ST37 و ST52 محدودتر است. می‌توان ورق‌های ST37 را پرکاربردترین نوع ورق سیاه دانست.